Početna / Istaknute vijesti / Zadovoljan i kvalitetno zbrinut pacijent garancija je uspjeha zdravstvene ustanove

Zadovoljan i kvalitetno zbrinut pacijent garancija je uspjeha zdravstvene ustanove

josipa_biscan

 

17. konferencija o kvaliteti i 8. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu međunarodni stručni i znanstveni skup „Znanjem do kvalitete – kvalitetom do rezultata“

Josipa Bišćan, magistra sestrinstva, pomoćnica ravnateljice za sestrinstvo – glavna sestra, predstavnik Uprave za kvalitetu i okoliš sudjelovala je s poster prezentacijom na temu „ISO sustavi i kvaliteta zdravstvene usluge u Poliklinici Medikol“ kojom je prikazala naša iskustva ISO sustavima 9001:2008 i 14001:2004 i njihov utjecaj na kvalitetu usluge u razdoblju od 2008. do 2016.

Hrvatsko društvo za kvalitetu 10.-13. svibnja 2017. u Opatiji, organiziralo je 17. konferenciju o kvaliteti i 8. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu – međunarodni stručni i znanstveni skup pod nazivom „Znanjem do kvalitete – kvalitetom do rezultata“. U trodnevnom radu razgovaralo se o temama iz područja gospodarstva, proizvodnje i lokalne samouprave, energetskoj učinkovitosti, sigurnosti na radu, budućnosti kvalitete u obrazovanju kao i upravljanju znanjem i sustavima kvalitete u zdravstvu.

U radnom dijelu koji se odnosio na područje upravljanja znanjem i sustavima kvalitete u zdravstvu govorilo se o upravljanju bolničkim zdravstvenim ustanovama, utjecaju obrazovanja medicinskih sestara na kvalitetu zdravstvene njege, upravljanju kvalitetom u zdravstvenoj ustanovi, pritužbama pacijenata te ISO sustavima i kvaliteti zdravstvene usluge u privatnoj ustanovi. Zadovoljan i kvalitetno zbrinut pacijent garancija je uspjeha zdravstvene ustanove i jačanju njezinoj konkurentnosti i prepoznatljivosti na tržištu.

Preporuka

hzzo-480x280

Pregledi na uputnicu HZZO-a – Ugovorno razdoblje produženo je do 31. 12. 2017. godine.

Ugovorno razdoblje pregleda na uputnicu HZZO-a produženo je do 31. 12. 2017. godine. Više informacija …