Postupak rezervacija termina za operativne zahvate
U cilju pravovremenog pružanja usluga operativnih zahvata (liposukcija, brahioplastika, lip lift, blefaroplastika, operacija karpalnog kanala, dalje u tekstu: „operativni zahvat“), klijent je dužan u dogovoru sa Poliklinikom rezervirati termin za odabrani operativni zahvat. Kako bi se rezervacija termina operativnog zahvata smatra potvrđenom, klijent je dužan za rezervaciju željenog operativnog zahvata napraviti avansnu uplatu u iznosu od 30% od ukupnog iznosa cijene zahvata i to najkasnije u roku od 7 dana prije dogovorenog termina operativnog zahvata.
Poliklinika će potvrditi rezervaciju nakon primitka predujma te će potvrdu o rezervaciju poslati Klijentu putem elektroničke pošte najkasnije u roku od 48 sati od dana primitka uplate Predujma.
Uplata može biti izvršena na žiro račun Poliklinike HR9324020061100573934, ili osobnim dolaskom u Polikliniku. Preostali dio iznosa cijene ugovorenog operativnog zahvata potrebno je uplatiti najkasnije 48 sati prije dogovorenog termina operativnog zahvata. Ukoliko klijent nije u mogućnosti doći na dogovoreni termin zakazanog operativnog zahvata zbog dokumentiranih opravdanih razloga, isti je dužan pravovremeno pisanim putem obavijestiti Polikliniku o razlozima otkazivanja termina i to najkasnije 48 sati prije zakazanog operativnog zahvata. Pod uvjetom pravovremenog otkazivanja termina operativnog zahvata, iznos uplaćenog predujma klijent može iskoristiti za isti operativni zahvat unutar roka od šest mjeseci od dana otkazivanja.
Ukoliko klijent odustane od ugovorenog operativnog zahvata i o tome ne obavijesti Polikliniku ili ne obavijesti Polikliniku u propisanom roku, Klijent nema pravo na povrat iznosa uplaćenog predujma niti isti ima pravo na promjenu i rezervaciju novog termina za izvršenje ugovorenog zahvata/ili pravo na zamjenu za izvršenje bilo koje usluge koje pruža Poliklinika.
KONTROLNI PREGLED
Kontrolni pregled je uračunat u cijenu izvršenog operativnog zahvata pod uvjetom da je obavljen u roku od mjesec dana od dana izvršenja operativnog zahvata, osim ako je termin kontrolnog pregleda otkazan na zahtjev Poliklinike, slijedom čega će se Klijentu ponuditi novi termin kontrolnog pregleda.
Posebne napomene
Poliklinika prilikom pružanja usluga jamči stručnost i profesionalnost liječnika te primjenu najviših standarda kvalitete. Poliklinika je nositelj Certifikata sustava upravljanja koji potvrđuje da je Poliklinika Medikol u skladu sa međunarodnom priznatom normom kvalitete ISO 9001:2015.
Rezultat operativnog zahvata ovisi o brojim individualnim faktorima, jedinstvenosti ljudskog tijela i činjenici da li se klijent pridržava uputa liječnika, slijedom čega rezultat izvršenog operativnog zahvata ne ovisi isključivo o kvaliteti pružene usluge i stručnosti liječnika.
Radi postizanja što boljeg rezultata, iznimno je važno da se Klijent u cijelosti pridržava uputa liječnika, a sa kojim je prethodno bio upoznat.
Poliklinika ne može jamčiti za kvalitetu pružene usluge niti odgovara u slučaju da ostvareni rezultat ne odgovora procijenjenom rezultatu ukoliko:
klijent se ne pridržava uputa liječnika o postoperativnom tijeku
klijent se ne pridržava uputa liječnika o postoperativnom tijeku
klijent se ne pridržava datih uputa nakon operativnog zahvata
klijent neispravno koristi i ne održava steznike
klijent ne dolazi na preporučene kontrole
klijent odbije terapiju lijekovima koju je potrebno provesti po liječnika nakon izvršenog operativnog zahvata i/ili istu ne provodi sukladno danim uputama
klijent značajno izgubi ili dobije na težini kroz kratak vremenski period
nastanu oštećenja tijekom incidenata ili hitnih intervencija (npr. pad, udarac, tučnjava, sudar) nastanu oštećenja uzrokovana lošim prehrambenim i drugim navikama
nastanu oštećenja zbog okolnosti na koje Poliklinika Medikol nije mogla utjecati
UVJETI I KORIŠTENJA PAKETA USLUGA
Uvjeti korištenja paketa Usluga primjenjuju se u slučajevima kada je Klijent koristi naše usluge kao dio Paketa usluga.
Paket usluga podrazumijeva unaprijed određenu kombinaciju različitih /ili istovjetnih usluga Poliklinike dostupnih u važećem cjeniku Poliklinike na dan kupnje Paketa usluga.
Paket usluga smatra se kupljenim uplatom cjelokupnog iznosa cijene odabranog Paketa usluga prema važećem cjeniku Poliklinike na dan kupnje.
Rok iskoristivosti Paketa usluga
Klijent je dužan iskoristiti pojedinačne usluge iz kupljenog Paketa usluga u roku od 1 godine od dana datuma izdavanja računa. Ukoliko Klijentu preostane jedna ili više pojedinačnih usluga unutar kupljenog Paketa usluga nakon isteka roka trajanja Paketa usluga , preostale pojedinačne usluge se smatraju iskorištenima te Klijent nema pravo na povrat novca za usluge koje nije iskoristio. Neiskorištene pojedinačne usluge koje su dio Paketa usluga ne mogu se zamijeniti za druge usluge iz redovnog cjenika Poliklinike.
Poliklinika nije dužna odobriti zamjenu pojedinačnih usluga unutar paketa.
Rezervacija termina
Rezervacija termina korištenja pojedinačne usluge unutar Paketa usluga je obvezna. Rezervirani termin je potrebno otkazati najmanje 48 sati prije vremena dogovorenog termina. U suprotnom, smatra se da je Klijent iskoristio pojedinačnu uslugu.
Posebno je važno napomenuti kako je cijena pojedinačnih usluga koje čine sastavni dio paketa usluga određena u manjem iznosu u odnosu na cijenu pojedinačne usluge izvan paketa. Cijena pojedinačnih usluga izvan paketa obračunava po cijeni naznačena u važećem cjeniku Poliklinike na dan kupnje.
Klijent u tom slučaju nema pravo na povrat novca uplaćenog za tretmane i/ili usluge.