U cilju što bolje vremenske organizacije sistematskih pregleda potrebno je provjeriti dostupnost pojedinih specijalističkih pregleda i postupaka za odabranu lokaciju i to slanjem e-maila na prodaja@medikol.hr
Poliklinika MEDIKOL se prilikom kreiranja paketa sistematskih pregleda, osim 3 bazna paketa, prilagođava potrebama pojedinca. Time stvarajući optimalnu ponudu, sukladnu trenutačnom zdravstvenom stanju klijenta, koja će dovesti do očuvanja zdravlja i mogućnosti rješavanja zdravstvenih tegoba. Kroz 15 djelatnosti omogućavamo cjelovitu uslugu.”
Kolektivni sistematski pregledi ugovoreni su sistematski pregledi po unaprijed definiranim uslugama i terminima. Ovi se pregledi mogu kao i individualni organizirati kroz: Osnovne, Proširene i Menadžerske sistematske preglede.
Kada Naručitelj usluge jednom ugovori sistematski pregled za svoje zaposlenike, u medicinskoj arhivi programa Poliklinike Medikol za svaku sljedeću godinu liječniku su dostupni podaci (nalazi) od prethodnih godina što olakšava komunikaciju: klijent – liječnik i skraćuje vrijeme same anamneze (uzimanje medicinskih podataka).
Vađenje krvi
Ako se Naručitelj ugovorenog sistematskog pregleda odluči na vađenje krvi na svojoj radnoj lokaciji, laboratorijski tim koji je medicinski, kadrovski i tehnički potpuno opremljen, krvne će serume po standardiziranim mjerilima struke transportirati do medicinsko-biokemijskog laboratorija Poliklinike Medikol.
Nakon vađenja krvi, laboranti obrađuju i po ugovorenom tenderu analiziraju sve krvne pretrage te pripremaju gotove nalaze za početak sistematskih pregleda.
Po dolasku na sistematski pregled klijenta čeka mapa Poliklinike Medikol s njegovim laboratorijsko-biokemijskim nalazom. Na mapi se nalazi i popis prethodno ugovorenih usluga.
Time skraćujemo nepotrebno čekanje na vađenje krvi, izdavanje nalaza i poimenično definiranje tko što u sistematskom pregledu treba obaviti. Klijent u najkraćem mogućem vremenu obavlja sve ugovorene usluge.
Osim opisanog načina provođenja sistematskih pregleda, unutarnja organizacija rada Poliklinike Medikol odnosi se i na protokol klijenata tijekom medicinsko-dijagnostičkih usluga koje su ugovorene, a koje su zbog vrhunske programske umreženosti od izuzetne važnosti, jer bez odlične softverske povezanosti četiri segmenta (prijem – medicinska sestra – liječnik – odjava) nemoguće je izvršiti kvalitetnu organizaciju koja za krajnjeg korisnika znači zadovoljstvo i ponovni dolazak u Polikliniku Medikol.
Statistike Poliklinike Medikol, koje se temelje na podacima iz kolektivnih sistematskih pregleda, pokazuju da se provođenjem ove usluge kod prosječno 5% zaposlenika, dijagnosticira patološko stanje. Nažalost, ponekad, prekasno. Usprkos navedenom, svijest o prevenciji i zaštiti zdravstvenog stanja sve je prisutnija.
Primajte najnovije vijesti o zdravlju i prijavite se na naš newsletter!
Naručite se pozivom 072 12 12 12 Cijena poziva prema broju 072 12 12 12 naplaćuje se sukladno tarifi/cjeniku vašeg pružatelja telekomunikacijskih usluga (vrijeme čekanja na javljanje se također naplaćuje).
Vrijedi samo za pozive unutar Republike Hrvatske.